Słoneczni chłopcy

Sprawdź najbliższy termin spektaklu
Kup

Obsada:

Willy Clark - Prywatne: Piotr Fronczewski

Al Lewis - Prywatne: Krzysztof Kowalewski

Ben Silverman - Prywatne: Robert Koszucki


Twórcy:

Reżyseria - Olga Lipińska

Scenografia - Tatiana Kwiatkowska


Czas trwania spektaklu: 110 minut // 1 przerwa

Premiera: 09 listopada 2013

ZAGRALIŚMY JUŻ 100 PONAD RAZY!

 

Wspaniali komicy Willy Clark (Piotr Fronczewski) i Al Lewis (Krzysztof Kowalewski) przez wiele dziesięcioleci tworzyli słynny duet estradowy Słoneczni Chłopcy. Ich zabawne skecze i komediowe scenki śmieszyły do łez kilka pokoleń widzów. Niestety, teraz okres popularności i sławy już minął. Od wielu lat skłóceni i pełni wzajemnych pretensji, nie występują na scenie i nie utrzymują ze sobą żadnych kontaktów. Aż do momentu, kiedy nagle pojawi się kusząca propozycja zarobienia dużych pieniędzy i powrotu na szczyty kariery. Żeby to osiągnąć muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści i wystąpić w jednej ze swoich najśmieszniejszych scenek w popularnym programie telewizyjnym. Ale jak mają to zrobić, kiedy na sam dźwięk głosu partnera reagują atakami niepohamowanej złości?

SŁONECZNI CHŁOPCY, sztuka znakomitego amerykańskiego dramatopisarza Neila Simona należy do tych komedii z najwyższej półki, które z humorem, ironią i wyrozumiałością opowiadają o życiu w jego małostkach, wstydach i upadkach. Od momentu powstania w 1972 r. otrzymała wiele prestiżowych nagród teatralnych, była grana na wszystkich kontynentach, parokrotnie święciła tryumfy na Broadwayu, doczekała się kilku adaptacji telewizyjnych - w jednej z nich zagrał nomen omen sam Woody Allen, a jej wersja filmowa otrzymała ponad 20 nominacji i nagród, z Oscarami i Złotymi Globami włącznie.

Reżyseria Olgi Lipińskiej, która powraca w wielkim stylu po wielu latach nieobecności na warszawskich scenach, oraz aktorstwo dwóch mistrzów gatunku, Piotra Fronczewskiego i Krzysztofa Kowalewskiego, czynią z tej - pierwszej premiery Teatru 6.piętro w sezonie 2013/2014, wyjątkowe wydarzenie teatralne, które powinno się znaleźć w kręgu zainteresowania każdego teatromana.