04.06.2018

#6nut „Audiologo” dla Teatru 6. piętro

„Prowokować do myślenia, nie nudząc; wzruszać, nie wpadając w ckliwość; bawić, nie błaznując” – credo Teatru 6. piętro stanowiło główną inspirację do skomponowania świeżego audiologo Teatru, które zostało oficjalnie zaprezentowane 1 czerwca tego roku.

Praca nad kompozycją i realizacją audiologo trwała mniej więcej rok. „Przebrnęliśmy przez wiele różnych kompozycji i koncepcji brzmieniowych, to była naprawdę intensywna burza mózgów.” – mówi Rafał Konieczny, właściciel agencji Soundize Audio Branding, twórca identyfikacji muzycznej Teatru. – „Finalny koncept jest genialny w swej prostocie. Postawiliśmy na 6 nut, które „wchodzą” na pięciolinii na wyższy poziom – tak jak Teatr 6. piętro. Melodia jest pozytywna i została tak skonstruowana, aby odbiorca mógł ją łatwo przyswoić i zapamiętać na dłużej.” – dodaje Konieczny.

W proces realizacji audiobrandingu (którego główną częścią jest audiologo) zostali zaangażowani popularni polscy muzycy.
„W koncepcji brzmieniowej zaplanowaliśmy dwie główne barwy: saksofon oraz wokal, męski i damski. Uznaliśmy, że będzie to najlepsza decyzja, jeżeli Teatr 6. piętro chce być kojarzony jako nowoczesna instytucja kulturalna pełna świeżości i seksapilu. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do udziału w projekcie dwóch doskonałych muzyków – Kamila Bednarka i Kasię Dereń.” – mówi Rafał Konieczny.

„Kamil i Kasia to był strzał w dziesiątkę. Wykonali wspaniałą pracę w studio nagraniowym, wystarczyło przekazać im proste wskazówki i dalej sami dobrze wiedzieli, co robić. Jesteśmy bardzo zadowoleni z finalnego efektu, którego nie udałoby się uzyskać bez ich aktywnego udziału” – uzupełnia Patrick Multan, producent muzyczny współpracujący z agencją Soundize Audio Branding, odpowiedzialny za finalne brzmienie identyfikacji muzycznej.

Audiologo to część nowej, większej strategii marketingowej Teatru 6. piętro. Teatr realizuje własną, oryginalną bazę muzyki, która będzie oparta kompozycyjnie i brzmieniowo na powstałym logo.

„Audio branding to bardzo świeży temat na polskim rynku. Jeszcze niewiele przedsiębiorców uświadamia sobie, że w dobie gwałtownie rozwijających się technologii, social media czy Internetu Rzeczy (IoT) – nie można już lekceważyć dźwięku w komunikacji marki. Muzyka przestaje być uzupełnieniem do obrazu – staje się potężnym narzędziem, które, jeżeli zostanie dobrze skonstruowane, oddziałuje na pozytywny wizerunek marki i doskonale uzupełnia jej całościowy branding.” – tłumaczy Rafał Konieczny.

Premiera audiologo Teatru 6.piętro odbyła się 1 czerwca 2018 r.