15.02.2024

Unikalna oferta Teatr 6.piętro x Hotel Marriott

Przedstawiamy Państwu

WYŻSZY POZIOM GOŚCINNOŚCI 

W rolach głównych występują:

Teatr 6.piętro i Hotel Marriott*****

Kultowy teatr i legendarny hotel łączą swoje siły, żeby uczynić Wasz pobyt w stolicy niezapomnianą przygodą, pełną kultury i luksusu.

Dzięki projektowi Wyższy Poziom Gościnności, widzowie naszego teatru otrzymują rzadką okazję pobytu w pięciogwiazdkowym hotelu, płacąc za niego wyjątkowo korzystną cenę.  

Nasza oferta obejmuje: 

- nocleg dla dwóch osób w cenie 500 zł* w tygodniu lub 450 zł* w weekend (*cena netto plus VAT); 

- śniadanie dla dwóch osób wliczone w cenę pobytu (koszt śniadania poza ofertą to 120 zł za osobę); 

- bezpłatny dostęp do strefy spa i fitness;

- 20% zniżki na usługi gastronomiczne w restauracji Floor No 2.

Wiesz czego oczekiwać od teatru, ale czy wiesz czego można oczekiwać od luksusowego pięciogwiazdkowego hotelu? 

Wyobraź sobie miejsce doskonałe w każdym szczególe. 

Miejsce, w którym zawsze zatrzymują się prezydenci Stanów Zjednoczonych oraz światowi liderzy biznesu, kultury, sztuki i sportu

Z pokojami oferującymi zapierające dech widoki na miasto. 

Z najwyżej położonym hotelowym barem w Polsce, aż na 40 piętrze, skąd można zobaczyć najdalsze krańce stolicy. 

Miejsce, w zasięgu ręki od którego znajdują się wszystkie dostępne środki komunikacji – poczynając od Dworca Centralnego i na metrze kończąc.

Takim właśnie miejscem jest Hotel Marriott. 

Ale to nie wszystko. Z okien hotelu widać Pałac Kultury i Nauki, który jest domem dla jednego z najciekawszych polskich teatrów, Teatru 6.piętro. Wystarczy zaledwie kilka minut by pieszo dotrzeć z hotelu do Teatru i rozpocząć wieczór pełen emocji i przemyśleń.

Wyższy Poziom Gościnności to propozycja, która przekracza granice zwykłej oferty hotelowej czy teatralnej – to zaproszenie do świata, gdzie każdy moment ma swoją niepowtarzalną wartość. 

 

Nocleg można rezerwować na hasło Teatr 6.piętro pod numerem telefonu +22 630 55 28 oraz pod adresem warsaw.reservation@marriott.com

Przy rezerwacjach telefonicznych i mailowych wymagana jest kopia posiadanego biletu.