Aldona Krasucka

Absolwentka Wydziału Kompozycji i Teorii Muzyki Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej w Łodzi (1978). Pedagog wokalny, pianistka, wykładowczyni impostacji głosu w Wydziałach Aktorskich Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, korepetytorka solistów operowych. Już jako studentka brała udział w przygotowaniach wokalnych oraz w zespole orkiestrowym spektakli „Operetka” Witolda Gombrowicza i „Cień” Wojciecha Młynarskiego w reż. Kazimierza Dejmka. Ma na swoim koncie ponad sześćdziesiąt przygotowań wokalnych, opracowań i kierownictw muzycznych spektakli teatralnych, telewizyjnych i koncertów.

W latach 1988-2001 związana była z Teatrem Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie, gdzie przygotowała wokalnie i towarzyszyła z zespołem orkiestrowym m.in. spektaklom „Burzliwe życie Lejzorka” Ilji Erenburga w reż. Macieja Wojtyszki i Waldemara Śmigasiewicza, „Kubuś Fatalista i jego pan” Denisa Diderota w reż. Andrzeja Pawłowskiego, „Opera za trzy grosze” Bertolta Brechta i Kurta Weila w reż. Krzysztofa Zaleskiego, „Boy” Tadeusza Boya-Żeleńskiego oraz „Szalony dzień, czyli Wesele Figara” Pierre’a A. Beaumarchais w reż. Waldemara Śmigasiewicza,”Opera Granda” Aldony Krasuckiej i Macieja Wojtyszki w reż. Wojtyszki. Współpracuje z wieloma teatrami warszawskimi. W latach 1990-1992 była pedagogiem wokalnym musicalu „Metro” Janusza Stokłosy i Janusza Józefowicza. Jako pianistka m.in. towarzyszy Marianowi Opani w recitalu „Moje fascynacje”. Prowadzi szkolenia głosowe dla osób różnych zawodów, według własnej metody, połączonej z elementami psychoterapii. Od roku 1994 współpracuje z Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie.



Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.