Magdalena Celmer

Aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. Ukończyła Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (2017). Za rolę Cioci Róży Comfort w spektaklu dyplomowym Laleczka Tennessee Williamsa w reż. Jacka Poniedziałka została uhonorowana Główną Nagrodą Aktorską XXXIV Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (2016), a za rolę w Żonach stanu, dziwkach rewolucji, a może i uczonych białogłowach Jolanty Janiczak w reż. Wiktora Rubina w Teatrze Polskim im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy – nagrodą zbiorową jury społecznego „za grę zespołową, potęgującą emocjonalny przekaz oraz budującą poczucie wspólnoty” LVII Kaliskich Spotkań Teatralnych (2017). W latach 2016-2017 była w zespole bydgoskiego Teatru Polskiego, grając w spektaklach Komuna Paryska w reż. Weroniki Szczawińskiej, Bóg w dom Grzegorza Niziołka, Katarzyny Szyngiery i Mirosława Wlekłego w reż. Szyngiery, Solidarność. Rekonstrukcja Pawła Wodzińskiego i Workplace Natalii Fiedorczuk w reż. Bartosza Frąckowiaka. Jako aktorka filmowa zagrała w fabułach Kryształowa dziewczyna Artura Urbańskiego (2016), Czułość Wacława Mikłaszewskiego (2016) i Mydło Małgorzaty Imielskiej (w produkcji). Na małym ekranie wystąpiła w serialach telewizyjnych Na noże, Prawo Agaty, Na Dobre i na Złe.

 



Ten serwis korzysta z plików „cookies” oraz wtyczek społecznościowych kierujących do usług innych firm. Informacje zawarte w „cookies” oraz uzyskane w związku ze stosowaniem wtyczek społecznościowych wykorzystujemy m.in. w celach statystycznych, funkcjonalnych oraz dostosowania strony do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Dalsze korzystanie z serwisu oznacza akceptację i zgodę na przetwarzanie danych zebranych w związku z korzystaniem z tego serwisu internetowego zgodnie z Polityką prywatności i plików „cookies” –tutaj, a także na zapisanie „cookies” w pamięci Twojego urządzenia. Masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - możesz samodzielnie zarządzać „cookies” zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.